Samenwerken aan documenten tijdens telewerk

Je werkt niet op kantoor maar je wil toch samen met collega's aan documenten en informatie werken. Met de Office 365 oplossingen beschik je over een efficiënt en onmiddellijk bruikbare oplossing om je documenten en bestanden centraal te beheren en te bewerken. Je kan samenwerken op dezelfde informatie en indien je wenst kan er zelfs automatisch een administratief proces opgestart worden om bijvoorbeeld informatie goed te keuren of verder te behandelen.

Online beschikbaar in de cloud

Je documenten en bestanden worden beveiligd en centraal beheerd in gedeelde werkruimtes. Elke werknemer beschikt eveneens over een persoonlijke werkruimte. Uiteraard is alle info altijd en overal beschikbaar, zelfs als je offline bent.

Documentstructuren

We bepalen samen met jou in welke structuur je de verschillende documenten wil indelen. Wil je bijvoorbeeld per klant werken, of per project of per onderwerp of afdeling? Je brengt structuur in je samenwerking en je vind op die manier makkelijk informatie terug.

Versiebeheer

We implementeren jouw vereisten voor versiebeheer. Moet er een versie historiek beschikbaar zijn of niet? Minor of major versies? Check-in check-out? Wie mag welke versies bewerken of bekijken? Al deze functionaliteiten zijn standaard voorzien.

Administratieve flows

Wil je dat je documenten een bepaald administratief proces volgen, bijvoorbeeld een goedkeuring door een leidinggevende? Of wil je collega's automatisch op de hoogte brengen van wijzigingen? Ook hiervoor kunnen op eenvoudige wijze standaard oplossingen aangeboden worden.

Wil je meer informatie over hoe je makkelijk samenwerkt op informatie?

Ja, graag